Thursday, February 27, 2014

The Wolf of Wall Street

Am amanat foarte mult sa vad filmul asta, in principiu pentru ca avea 3 ore, in principiu pentru ca suma lucrurilor pe care le-am auzit despre el m-au facut sa mi-l imaginez cam asa cum s-a dovedit a fi: lung, sec si cu foarte putin cinema. Cam genul de film-statement care nu stiu daca ma zgandare acolo unde imi place sa fiu zgandarit. Scorsese il pune pe DiCaprio si aghiotantul lui mega-fucking-retarded Jonah Hill sa se scalambaie timp de 3 ore pe tema HAHAHA VA AVEM BANIIIIII! BANIIIIIIIIIIIIIIIIIII! HAHAHA! Si poate ca as fi inteles si asta, da' de ce trebuia sa arate in halul asta de gen... serial TV sau nici macar? Nu sunt io acuma image-whore (desi sunt in general), da' de ce arata in halul asta de anost si anonim filmul asta? Ca si cum e un episod din Boardwalk Empire, ca si-asa are 50% din actorii de-acolo? Scorsese s-a lenevit? Ii e de ajuns sa il gadile pe DiCaprio in tot felul de feluri pentru ca are el asa mare pasiune cu DiCaprio? Si filmul chiar are niste momente atat de fucking lungi cu manifestari de-ale lui DiCaprio care nu mi se pare ca se justifica foarte tare dincolo de fetishu asta cu DiCaprio. Discursuri la microfon, mai multe, repetate, in care voiam sa pun mana pe telefon sa ma uit coaie de cand pula mea vorbeste asta? Foarte multe bunaciuni bune si goale in filmul asta, deci macar atat sa zicem. Si Matthew McConaughey care e atat de excelent in foarte putinele minute in care apare. Mi-as imagina ca are niste cunostinte destul de first hand de cum sa te porti ca si cum tocmai ai tras multa cocaina. Si stralucesc in film.

Ma rog, all in all nu mi s-a parut tocmai timp pierdut, astea 3 ore de uitat, desi what the fuck Jonah Hill... Mai degraba e chestia ca e un film facut de Scorsese si poate exista intotdeauna un soi de posibilitate ca poate e ceva acolo, ca la un moment dat chiar daca poate acum mult timp el facea totusi niste filme mai filmoase. Dar Wolf of Wall Street il arata pe Scorsese destul de obosit si cam lenes si cam neinteresant.

No comments:

Post a Comment